ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ З СПЕЦІАЛЬНОСТІ "URBAN-ІНФОРМАТИКА"

Автор(и)

  • Iryna V Mashkina Київський університет імені Бориса Грінченка http://orcid.org/0000-0003-0667-5749
  • Tetiana I Nosenko Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.153159

Ключові слова:

Urban-інформатика, великі дані, місто, міське середовище, міська аналітика, міська інфраструктура, аналіз, візуалізація даних

Анотація

У статті розглянуто закордонний досвід формування магістерських освітніх програм  підготовки фахівців з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та даних  в контексті міста та міського середовища, спрямованих  на такі широкі сфери як люди, місце та технології.   Визначено, що магістерські програми «Urban-інформатика»,  «Urban-інформатика та аналітика», «Urban-аналітика та візуалізація» надають майбутнім фахівцям сучасні інструменти для реалізації фахового, освітнього та творчого  потенціалу,  місту – перспективних фахівців, готових очолити громадськість та бізнес, а також сприяють  збагаченню освітнього середовища сучасних університетів. Розглядається сутність та зміст освітніх програм   «Urban-інформатика»  Королівського  коледжу Лондона (Велика Британія),  «Urban-інформатика та аналітика» Північно-Східного  Університету (США) та «Urban- аналітика та візуалізація» Університету Уоріка (Велика Британія), аналізуються досягнення в  результаті навчання. Визначені типові дисципліни, що формують фахові компетентності, необхідні  для  опрацювання, прогнозування, аналізу та візуалізації великих масивів міської інформації. Визначено, що було б  доречним започаткувати подібні освітні програми в Україні. Запропоновано перелік дисциплін, що формують фахові компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Iryna V Mashkina, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат технічних наук,

доцент кафедри комп’ютерних наук  та математики

Tetiana I Nosenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат технічних наук,

доцент кафедри комп’ютерних наук  та математики

Посилання

United Nations. Desa. Population Division (2018).

https://population.un.org/wpp/

Governments fail to capitalise on swaths of open data. Valentina Romei (2018). NOVEMBER 1, 2018

https://www.ft.com/content/f8e9c2ea-b29b-11e8-87e0-d84e0d934341

Hepworth, Mark E. (1987). "Informatsіyne misto". Mista. 4 (3): 253-262. https://doi.org/10.1016%2F0264-2751%2887%2990033-3.

King’s College London (2018).

https://www.kcl.ac.uk/study/postgraduate/taught-courses/urban-informatics-msc.aspx

Northeastern University (2018). https://www.northeastern.edu/graduate/program/master-of-science-in-urban-informatics-online-14434/

The University of Warwick (2018).

https://warwick.ac.uk/study/postgraduate/courses-2019/uav

Mashkina, I. & Nosenko T. (2017). Experience of inter-dissiplanal project-oriented education at master training for specialization "Social informatics". Open educational e-environment of Modern University, 3, 266-273. http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/91#.W-zvXOgzbDd

Downloads


Переглядів анотації: 346

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Mashkina, I. V., & Nosenko, T. I. (2018). ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ З СПЕЦІАЛЬНОСТІ "URBAN-ІНФОРМАТИКА". Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (5), 153–159. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.153159

Номер

Розділ

Статті