ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ З СПЕЦІАЛЬНОСТІ "URBAN-ІНФОРМАТИКА"
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.153159Ключові слова:
Urban-інформатика, великі дані, місто, міське середовище, міська аналітика, міська інфраструктура, аналіз, візуалізація данихАнотація
У статті розглянуто закордонний досвід формування магістерських освітніх програм підготовки фахівців з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та даних в контексті міста та міського середовища, спрямованих на такі широкі сфери як люди, місце та технології. Визначено, що магістерські програми «Urban-інформатика», «Urban-інформатика та аналітика», «Urban-аналітика та візуалізація» надають майбутнім фахівцям сучасні інструменти для реалізації фахового, освітнього та творчого потенціалу, місту – перспективних фахівців, готових очолити громадськість та бізнес, а також сприяють збагаченню освітнього середовища сучасних університетів. Розглядається сутність та зміст освітніх програм «Urban-інформатика» Королівського коледжу Лондона (Велика Британія), «Urban-інформатика та аналітика» Північно-Східного Університету (США) та «Urban- аналітика та візуалізація» Університету Уоріка (Велика Британія), аналізуються досягнення в результаті навчання. Визначені типові дисципліни, що формують фахові компетентності, необхідні для опрацювання, прогнозування, аналізу та візуалізації великих масивів міської інформації. Визначено, що було б доречним започаткувати подібні освітні програми в Україні. Запропоновано перелік дисциплін, що формують фахові компетентності.
Завантаження
Посилання
United Nations. Desa. Population Division (2018).
https://population.un.org/wpp/
Governments fail to capitalise on swaths of open data. Valentina Romei (2018). NOVEMBER 1, 2018
https://www.ft.com/content/f8e9c2ea-b29b-11e8-87e0-d84e0d934341
Hepworth, Mark E. (1987). "Informatsіyne misto". Mista. 4 (3): 253-262. https://doi.org/10.1016%2F0264-2751%2887%2990033-3.
King’s College London (2018).
https://www.kcl.ac.uk/study/postgraduate/taught-courses/urban-informatics-msc.aspx
Northeastern University (2018). https://www.northeastern.edu/graduate/program/master-of-science-in-urban-informatics-online-14434/
The University of Warwick (2018).
https://warwick.ac.uk/study/postgraduate/courses-2019/uav
Mashkina, I. & Nosenko T. (2017). Experience of inter-dissiplanal project-oriented education at master training for specialization "Social informatics". Open educational e-environment of Modern University, 3, 266-273. http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/91#.W-zvXOgzbDd